Personalie

Friday, April 27, 2012

434

gua di korea. phewww. duit gua banyak sangat. tak tahu nak buat apa. so sepanjang tiga minggu, gua ulang-alik malaysia-korea.oke, nikmatilah gambar-gambar yang sempat gua rakam kan sepanjang gua berfoya-foya dekat sana. peace!


 metot sedang menuruni anak tangga, lalu tergolek macam tenggiling kena sepak dengan badak air.

 

metot sedang mengeluarkan duit untuk membeli cenderamata buat kawan-kawan di malaysia yang gila k-poppuii

 

sambil membeli belah, metot isap puting baby. comel kan metot.

 seorang rakyat korea mahu bergambar dengan metot. (metot bangga)


 

waktu ini metot sedang bermain kejar-kejar dengan sahabat-sahabat. tiba-tiba, kepala metot tersangkut dekat duri bunga. aduiii sakitnya. tapi metot tetap senyum. ye! metot memang tabah orang nya! eh eh. rasa macam hantu penangal plak.



disebabkan kepala metot dah tersangkut dekat duri pokok bunga kuning, maka tinggal lah badan metot sahaja.

metot baru pulang dari zoo. metot ingat nak pergi ziarah harimau. tapi metot kecewa. sebab harimau tak ada. tapi metot dah tau, mana pergi rimau-rimau kat zoo korea. macik sebelah ni punya pasai ah ni!!!! demmu macik!


p/s: thx ipah and her family. sebab menjaga metot di sana. sebenarnya, ipah yang menziarahi family dia dekat korea. tiga minggu. nak ikot, tak mampu. jadi aku pass je la gambar passport aku. atleast merasa gak la 'dia' pergi korea. wiwiwiw