Personalie

Monday, February 27, 2012

404

pagi itu, gua agak lain dari hari-hari sebelum ini. gua cantik! gua telah menepekkan bedak johnson kaler pink ke muka gua. pakai gincu kaler purple pekat. kening pun gua siap oter. perfect! macam babidoll.. sesampai di tempat yang dijanjikan, gua resah....sabar menanti mu sayam! sambil-sambil menunggu kedatangan lu, gua pun bersiul riang dan menyanyi lagu anuar zain.
Bila resah, Ingat saat indah
Bila rindu, Ku nyanyikan lagu mu
Sehari ku rasa bagaikan setahun
Menunggu tibanya oh bahagia..
oke sampai sini je.

gua memey begini. janji pukul10, tapi gua get ready untuk terkam lu seawal 845am. tepat jam 10, gua dah nampak dari jauh sayup-sayup susuk tubuh lu yang cukup mengiurkan. tapi gua buat-buat tak nampak, sebab gua malu. gua nak lu yang tegur gua dulu. makin lu datang dekat, makin tunduk kepala gua. hampi-hampir jugak la gua ruku'. syukur lu cepat-cepat menyapa gua. kalau tak, dekat situ jugak gua nak buat solat dhuha.

tiba-tiba gua rebah. ramai orang mengerumi gua. "sayang! bangun sayang!".."ye sayam?" .. gua ngntok ni. sambung jap lagi dehhhh