Personalie

Thursday, February 2, 2012

390


gua baru melepasi detik-detik cemas apabila gua hampir kehilangan file penting dalam hidup gua. lu tahu tak bagaimana feel nya kehilangan file penting?? feel dia macam feel kematian seekor kucing kesayangan derrr. walaupun gua tak penah rasa feel kehilangan kucing tapi feel nya macam jahanam, itu je yang gua tahu. terus gua rembat aban yang ketika itu berada di sebelah gua. yang pada mulanya datang kepada gua untuk berbual tentang stereng kereta gua. kih kih kih. aban pun dok belek-belek komputer gua... selepas gagal mengesan file yang hilang, aban terus menghubungi fakhrul, iaitu jejaka yang duduk disebelah meja gua. berbagai percubaan telah dilakukan. akhirnya fakhrul berjaya mengesan file yang hilang dengan menggunakan geluk jampi seperti mana yang digunakan oleh pak belalang. so gua sangat hepi terkinja-kinja sehingga sekarang. sekian itu sahaja dari gua untuk pagi ini. pagi yang gelap kini sudah terang...