Personalie

Friday, November 25, 2011

359

gua tak nampak mana-mana kebaikan pun untuk gua datang kerja sebentar lagi. shes likka pyscho bitch dont yaa? ofismate like this buat gua will never go far for this company. pesen HR macam cilake(s). di pagi yang nyaman buat enjin dalaman gua meletop pom pom pom. gua rasa tindakan gua yang gua rasa cukup brilliant beri impak negative kembali kepada gua. sohai bukan? boleh sembang dengan gua, ada tak emergency leave yang kena beritahu awal ? kalau emergency leave ni adalah disebabkan kematian seseorang, karang tak fefasal lu pun gua sumbat dalam satu liang lahad. apa punya HR entah, emergency leave kena bagitahu awal. nak awal macam mana lagi cik berusia? dah nama pun emergency, memang sah-sah lah kena on the spot, bukan? ni lah bila mana mentera pengasih kau semalam tak menjadi untuk pikat si balaks-balaks sekitar town. dan sekarang nak menembak orang lain tak fefasal. gua tak sanggop la duduk tempat gelap ni lama-lama. psycho sial semuanya.

yang benar,
Megat Hafizuddin Yaacop