Personalie

Tuesday, October 25, 2011



sweet kan kucing gua. gua boleh label kucing gua sebagai pondan. kucing gua ni tak reti gado. kucing gua...haaaa kucing gua, kucing gua...nama kucing gua, kembang. kembang ni kalau ada member-member dia tengah gadoh, dia paling mengelabah. ada pena sekali mase tu gua tengah suap dia makan, skali ada bunyi bising. sesi tumbuk menumbuk antara perang dan hitam (gua lupa nama dorang). pehh gelabah nye la si kembang ni. nak isi perot, tapi sebok nak pegi tengok. tapi kotek kecot. hish kembang kembang. tak yah nak sebok, kang kau yang kene tenyeh.

kembang ni manja kemain lagi. kalau bagi sekor ikan, tak mo langsung sentuh. nak orang tolong kopek kan. baru la nak telan. kalau kulit ayam tu, langsung tak mo jamah. nak isi sahaja. kalau tido plak, suka landing dekat abang gua (abang gua adalah orang yang paling manja kan si kembang ni), tak pun adik gua. landing plak kat atas lengan. cam sweet kan. cecece. kalao bapak gua, kembang suka ciom ketiak bapak gua. lepas tu bersin. kih kih kih. lagi satu, kembang suka landing antara mak bapak gua. kita orang adik beradik pun tak tido tengah-tengah oke. over you ni tau kembang!

kembang kalau kena marah dengan bapak gua, sehari takmo masuk rumah. duduk je dekat depan. tapi kepala tu dok teleng-teleng nak masuk rumah. merajok la katakan. bila bapak gua pujuk, baru la lintang pukang keja bapak gua.

haritu gua ada balik kejap. tak sampai satu hari pun dekat rumah. macam jb dengan rawang ni jiran je kan? gua tak layan pun kembang. bila ingat balik, kesian nya dia. raya aji ni, gua balik. gua janji, gua layan lu. miss you so much kembang!!