Personalie

Thursday, October 27, 2011

dulu sampai la sekarang ni, gua memang tak pena minat dengan emas aka barang kemas aka gold aka barang-barang perhiasan wanita. selalu duk gadoh dengan mak gua sebab gua tak mo pakai. nasib baik sunting(dok gantung kat telinga) tu hilang masa raya bila entah, lepas tu mak gua tak pena belikan sunting untuk gua. alasan gua, nanti telinga gua sakit. mak gua akur. heeee. rantai gua pun gua suh mak gua simpan. sekali dengan gelang. yee sebab gua suka pakai barang-barang kaler hitam. alaa yang murah tu. bawah seploh ringgit je. hehe kalau mak gua and kakak gua cakap pasal emas, gua cakap karut. entah apa yang karut, gua pun tatau. koh koh koh.

tapi sekarang gua nak beli emas banyak-banyak. salah satu cara nak menabung. mak gua mesti suka kan????!! gua aim dinar emas, bongkah emas, dinar perak, ular emas. asb gua da tak simpan. sebab dorang kata haram. so gua simpan duet dekat tempat lain. cukop duet, gua beli EMAS! HEHEHE.