Personalie

Wednesday, October 26, 2011

ahh hari ini aku bangun lambat lagi. cuti hari depabali. pegi toilet cuci baju sebaldi. lepas sidai , makan dulu kaya dengan roti. dah kenyang, terus capai towel dan mandi. macam tipu plak kan sebab tak on lappy. sebentar sebelum mandi, aku duduk goyang kaki sambil isap gam, baca gosip hari ini. kepala mentong, tak sedar diri, tengok tengok dah tengah hari. aku siap-siap pegi mandi. siap mandi, gigi datang tunjuk diri. bila dah wangi, semua dah get ready, capai kunci, kosong perot harus di isi. disebabkan gigi pun tak penah rasa asam pedas, lepak student mall makan nasi. hosem mosem asam pedas ni sampai gugur bulu kaki. budak cina meja sebelah, siap bawak towel lap peluh kat dahi. isi perot dah setel, sesi menghabiskan duit yang memang tinggal saki baki. habis jugak rm31.90.

makan, gigi belanja. shoping wani sponser. juz summit je duit aku. halamakkk cane boleh terbeli kasut nih. oke diam-diam nanti mak aku bising.