Personalie

Tuesday, September 20, 2011

sabtu 17 sept 2011 - (oke gua lupa format berita.).. gua buat part time jobs . first time gua kerja hotel. uniform tu gua da get ready dari rumah. sebab gua da set dalam kepala, kalau kerja part time ni selalu nya dorang minta pakai kemeja putih, seluar hitam, tudung hitam. tapi! gua lupa pasal kasut hitam. so so so terbang lah duet gua rm50 untuk sepasang kasut hitam. nanti ada masa, gua upload gambar beliau. gua start kerja dari 3pm till 2am. kerja gua tak susah. kutip pingan mangkok hayun kotor je. dan before start event tu, gua prepare sikit-sikit je. oke lah. dan terima kasih kepada Astro, indian guy. nama dia bukan astro, nama dia lain. tapi gua cam tak clear nama betul dia, so senang panggil astro je. dia tunjuk jalan lain untuk balik ke skudai. gua follow belakang la. overall, keja tu oke.

shaf asha @ MSuite Hotel.