Personalie

Tuesday, September 20, 2011

gua rasa nak quit kelas it project management . tak serasi dengan jiwa gua. tapi gua usha line dulu kelas global issue. kalau boleh layan, gua enroll.

dan tadi kereta gua melalak tengah jalan. eh tak. tepi jalan. amboii kuat nauu la kau melalak . setan. malu gua je. dan sepanjang jalan balik kolej, fikiran gua kacau. gua masih lagi fikir-fikir pasal kereta gua. kalau dia melalak lagi macam mana. batery habis? eh kamon lah. baru la berapa bulan. takan cepat sangat habis nya. spare key kat abah gua. next time gua balik, gua mintak. hari tu gua rasa macam tak penting je spare key tu. so biar je lah kat rumah. sekarang gua rasa, itu cukup penting.

gua pun lupa la plak nak tanya abang nanang macam mana nak handle bila kereta melalak tengah jalan. wayar apa yang harus gua cabot dan rentap dengan rakus agar ianya sentap dan senyap terus tak berbunyi dan bisu. haishh