Personalie

Monday, September 26, 2011

congratulation teman wanita dan teman lelaki gua sekalian!! gua sempat turut serta dalam 2 hari je. 24sept sesi petang dan 25sept sesi pagi. gua tak text or call gua nak datang. yang mana terserempak, gua layan. sebab gua faham, lu mesti busy bhaii. gua pena rasa gok! so gua and the gang melilau mencari mangsa tangkapan kepingan memori. banyak. gua upload sikit je. banyak sangat nanti, buat semak facebook gua. mana yang nak save, save la. sebab tak lama pun gua kasi public. dalam dua tiga minggu gua private kan.

gua pun dah rasa macam hampir nak demam . dan mungkin ada goiter kat leher gua. silap hari bulan gua mungkin boleh jadi macam katak/kodok. patut la mak gua kasi bear katak kat gua. ohh thanx.

gua jugak dah terima barangan yang mak gua pass kat yanie berupa biskut hupseng, biskut telinga gajah, kopok ikang, biskut gunting, spare key, baju kurung dan biskut almond landen! terima kasih mak! sayang mak selamanya! mak gua ni sweet tau. aumm.