Personalie

Wednesday, September 28, 2011

akhirnya gua jejakkan kaki jugak ke rumah sakit. ehee. dah 5 hari dah gua tahan. tak hilang-hilang. gua pikir nak beli panadol je. tapi bila runding-runding dengan wallet, oke kita pegi tempat free. uhuuu gua dapat dua jenis obat je. satu besaq . satu kecik. tapi gua layan yang kecik-kecik je. kerongkong gua tak terima yang besaq. tersekat koh koh koh. nasihat doktor, sila lah pakai spek selalu lepas tu membebel bla bla bla. ni kalau doktor ni yang mengajar dalam kelas, confirm gua lah makhluk yang akan mula-mula tidur.