Personalie

Saturday, August 27, 2011

ngange beso-beso....aummm....telan ubat. mak gua yang suapkan. manja tak manja lah. ngade-ngade je lebih. hua! cepatlah dadah ni bertindak. gua nak lelap. ada gak gua telan ubat ni satu botol kang. haum.. tak pepasal jadi ramadhan terakhir buat gua. nak sangat lelap, terus lelap selamanya ;) hehe.

uhu? kalau dekat rumah je la gua akan jumpa ubat-ubatan yang pelbagai jenis. tapi semua bukan ubat gua. dan tak ada kena mengena dengan gua. dulu masa gua 3 taun dekat uni, ada la dua kali gua pegi klinik untuk diri gua. yang lain semua nya dok teman kawan yang sakit. sekali gua check gigi, sekali gua demam dan tak lalu makan. meronjang apa la sakit-sakit nak berjalan ke klinik. dah la tak larat, ni nak ke klinik. kirim salam perantauan lah deyy. dokter la datang jumpa kita kan. kan kan? kita kan sakit. tau dorang, dok kat meja dok ketap ketip papan kekunci. sohai! prihatin la weyy ;(

disebabkan sakit ini dulu gak la gua tak tidur tiga hari. uhuk ;( 3 hari sebelum raya. efek dia membawa padah yang tak seberapa la. ada la kesan garis-garis hitam bawah mata ni haa ;( membawa kehuduhan yang lebih ketara pada wajah kesayangan hamba ini.