Personalie

Friday, August 5, 2011

hari ini aku balik awal. tak macam semalam. selalunya 430petang aku masih di sentul, tapi tidak pula hari ini. kelonggoran diberikan selepas kami selesai menduduki peperiksaan. gembira bukan kepalang bila fikir tak perlu berdiri berjam-jam dalam bus untuk sampai ke rumah. tapi..angkaan aku meleset. pehh. gila penuh perut bus. aku dimana? berdiri di tangga bus dengan harapan tak jatuh digelek tayar besar. bau ketiak hangit yang dari mana entah punca nya buat aku lagi loya. uweek.

sampai di rumah, ibu bercadang mahu masak meehun sup. *layan.. dan aku tak tahu mana rajin ni datang. lalu aku membantu ibu .

2 saat
2 min
20 min

aku tertoleh kebelakang. terkejot bila lihat adik pulang dari ipoh dah sampai. dia hulurkan sesuatu yang aku idam kan. maka dengan ini, senduk sudu garfu pisau kuali periuk semua aku tinggalkan hanya untuk buku itu.

jangan kacau. masa aku hanya untuk buku itu. ;)