Personalie

Monday, August 15, 2011

gua dah reti la menabung sikit-sikit. dulu hahaharem. asal ada duit, bazirkan. duit ada rm50 dalam bank pun boleh beli baju. so bila dapat offer kerja jauh sikit, tak mampu nak terima sebab tak ada modal nak duduk perantauan. jadinya gua tolak lah tawaran tu. gua mahu before gua start kerja, atleast ada rm1000 dalam tabung gua. eh tak cukop. maybe rm2000. hutang-hutang untuk sebulan, makan lagi dan banyak lagi. so tak ada la semput kan mana nak cekau duit. so prepare awal-awal. masa belaja dulu, gua tak fikir pun pasal ini semua. tau je tak ada duit, minta parent. maybe sebab gua dah kerja and ada tanggungjawab besar. mungkin juga gua dah matured hal-hal duit. good. hehe.

agaknya kan, bila lah gua dapat tuka sport rim gua, tambah spoiler, tinted dan lain-lain. hish....slowslow nadia ;( sekarang memang tak boleh nak buat apa, sebab nak saving punya pasal. kerisauan untuk bulan-bulan akan datang.