Personalie

Sunday, August 28, 2011


antara the best ceritera hasil nukilan adik gua, ejad niel dan his friend, shima scarlett. ini yang gua suka lah ;)

begini.

loser:
Bodoh! bosan!
bodoh! bosan!
bosaaaaaan bodooooh!

aku bosan dengan hari hari,
bosan seperti anjing yang di gari,
arghh,
mahu saja aku lari,
lari!!!
tapi aku tak tahu mana nak pergi.
aku macam manusia yang tak punya kaki.
aku berdiri, aku jatuh,
berdiri, jatuh, berdiri, jatuh,
ahhh! jatuh lagi!

baik aku mati,
bukan ada siapa pun yang peduli.

si waras otak:
hey bodoh!
kau kata tak ada siapa yang peduli?
habis dia yang di atas sana,
kau kata dia tak peduli?

saat kau rasa akan kau hilang di mata,
hilang di kepala,
hilang kau di dada,
kau hilang dari segalanya,

kau patut tahu,
kau mampu untuk bangun semula,
sendiri!

kau?kau hebat!
gagah! berani!

sebab kaulah sang maharaja!

loser:huh? kenapa?
si waras otak: ya, kaulah sang maharaja diri kau sendiri!

p/s: mereka lah kutu-kutu jalanan di ipoh.