Personalie

Sunday, June 26, 2011

my hobby is melukis. lukisan aku bukan cantik mana. katun-katun huduh yang lebih kurang macam muka aku juga. kemana rupanya lukisan kalau tak ke muka tuan punya lukisan. atau dalam peribahasa melayu nye kemana jatuhnya kuah kalau tak ke nasi. (nasib baik google tolong k.) before tulis, check dulu dekat google.harharharemm. kuss semangat. salah rupanya harharharemm.
dengan melukis, aku MAHU buat aku gembira dan orang lain gembira. ada member aku cakap, kau melukis refer internet. KAN AKU DAH CAKAP, AKU TAK PANDAI MELUKIS. tak kesah la apa pun kan, yang penting aku nak tekan kan kat sini, BUAT SESUATU TU BIAR IKHLAS DARI HATI. biar pada hakikat lukisan tu memang tak cantik, tapi keikhlasan buat lukisan huduh tu cukup berharga. tak bagi kau pun, mungkin bagi aku.


ni kaka aku. yang tiba-tiba duduk sebelah aku yang tengah melukis. errr dia ada coloring book oke!! umo 25. dah berlaki dan masih tiada anak. gila ke dia nih?