Personalie

Monday, May 2, 2011

gua da pokai. duit simpanan gua untuk roadtax, pt, emergency suma dah habis. nasib ler duit untuk mr.neyo ada lagi. jadi sepanjang bulan ni, gua terpaksa tolak semua jemputan-jemputan untuk ajak gua menghabiskan duit gua yang memang dah oh-no! dan-dan-dan gua terpaksa menagih simpati mak bapak gua untuk hidup sepanjang bulan nih. lu orang mahu tahu kenapa? ni semua sebab nikon cinabeng nih..!

punyalah gua tutup mata, sumbat telinga tanak sopin apa-apa.. sanggop pegang aja barang-barang adik gua bila gua teman dia sopin...semua 50% discount, 70% discount gua ignore aje. gua bukan macam ini dulu. bukan-bukan.. gua sorang mangkok yang sangat boros. tapi sebab bila gua dah bekerja. sifat kedekot tahap muka cicak nak berak dah bersemadi dalam diri. cuma bilamana gua mahu mengembirakan sesetengah orang, gua sanggop berhabis. biar bergadai duit, jangan tergadai kasih sayang...ada ke cam tu? lantak lah....