Personalie

Wednesday, April 27, 2011

kucing sakit

gua balik rumah seperti biasa. cari milo sejok dalam peti dan cicah biskut hapseng..tak lama tu kakak gua sampai rumah. akak gua cakap kembang sakit. dah dua hari. gua tak tahu. yela. malam-malam kembang jarang datang rumah. tapi semalam gua ada lah dengar kabo, pasal kembang. mula-mula tido dengan abang gua, lepas tu tido dengan adik gua. nasib baik lu jantan. gua tak de la label lu shiaa. lu jantan. ahh mungkin lu spesis kucing gay.

bila lala kabokan kembang sakit, gua agak terkejot....seram..takot...takot kehilangan. cewaahh gelabah... tapi seryes gua kaget bangat. tapi riak gua cool. pe barang muka lagend, dengan kucing pun nak emosial lebih lebih bukan...?

tak lama tu, apit balik. yang panaskan hati gua, adik gua cakap mak gua tuduh gua punca kembang sakit. watdehek! pe gua buat?gua tak gigit. gua tak pukul. gua tak jentik. gua tak rogol. gua raba-raba je kot!

tak lama tu, mak gua pulak balik. gua pun tanya elok elok...nape menuduh diriku?? pe ke jadahnye gua letak bedak dekat badan kucing tu? sejahil-jahil gua yang memang jahil pasal kucing, gua tak de la bangang sangat kot nak buat benda bangang tu. mak gua cakap, tu punca kembang sakit. gua pun agak musykil gak hari ahad ari tu. nape la kucing ni wangi semacam. tapi gua sentiasa positif. mungkin nak wangi-wangi jumpa gua. jadi gua senyap. senyum-senyum tanda paham maksud tersirat kucing tu. alahhh nak pikat hati gua la kan kan kan?

malam tu, tanpa di duga. kembang datang. jarang jugak kembang datang memalam. layann. gua menyapu kejap. gua nampak kembang tunggu gua dekat simpang dua. aishh..kasih ku pada kembang..tapi gua yang tengah emosial time tu terus nak ke depan bila da setel menyapu.. nak tunjuk keciknya ati gua di tuduh begitu. tapi~ gua patah balik dan dukung kembang ke depan.. cukup pilu gua cakap. perot dia memang da kempis. tak buncit macam perot gua dah. kembang dah tak lalu makan dua hari.

gua dah tak semesra dulu. gua nak belai lebih lebih tapi gua takut lu mati plak. jadi gua belai kejap kejap je. lepas tu gua biarkan dia sepi. jauh dari gua. menangis gua. menangis. gua lari bawak hati masuk bilik. dan tulis dalam blog. bye....