Personalie

Monday, March 21, 2011

semuanya harus true

tiba-tiba jiwa gua kekacauan. hanya pada sebaris soalan yang biasa-biasa pada dasarnya. im lost. sepantas kilat gua menconteng sesuatu di dinding mangsa lazim gua. gua tak mengharap apa-apa. hanya mahu pinjam telinga sebentar. mendengar sudah cukup bagi gua. sesaat kemudian. gua tenang.

gua kembali pada tuan empunya soalan dengan berbekalkan semangat yang entah datang dari mana. gua harap dia dapat apa yang cuba gua sampaikan. tiada petikan-petikan antara gua dan dia akan dipamerkan di sini. kerana bagi gua , tulisan itu harus jujur. anggap orang tak baca. bila tulis untuk dipertontonkan, maka tiada istilah "true" dalam apa-apa..

habis yang gua tulis ni tak true kah? dengg! gua sendiri agak celaru dengan tulisan gua. hoho

berbaiklah dengan semua. Nescaya hidup akan lebih diberkati. dan ikhlaskan lah hati supaya dapat merasa nikmat kehidupan. bila tiada keikhlasan dalam diri, maka "kosong"lah untuk apa-apa..

if you can't be good to everyone, be good at one...


tangkap-tangkap guna gadget baruwooo