Personalie

Tuesday, February 22, 2011

create event wedding di facebook

gua angkat tangan dan geleng kepala, bila ada member-member yang create event wedding dorang dekat facebook. dan tag.. itu aja? .susa gua nak angkat bontot dan pergi majlis lu. mungkin gua agak sensitive hal ni. kenapa? tanyalah tanyalah..

ini apa yang gua rasa dow..memang lah lu orang pun celaru kot nak setelkan semuanya...tapi takan langsung tak boleh nak spent masa nak message private. slow-slow lah dow... eh hello. lu merancang nak kahwin dalam dua hari ke? tipulah kan. copy paste je kot ayat. sape tahu kan? tu kan antara lu dengan member lu..

kena lah korban sikit. member lu akan fikir kalau lu pun sanggop luangkan masa send mesej just to invite you, why not member lu pun akan sanggop luangkan masa untuk lu. rasa sangat di hargai kot. we all faham kot. tak kan lu nak jumpa sorang-sorang kan. atleast mesej private...i think its better than u just tag ur friend with simple text n brings nothing...memang senang lu main tag jek...tapi tu lah beb, i feel nothing....then gua pun akan fikir, lu pun tak kisah gua datang ke tak...