Personalie

Sunday, January 23, 2011

sakit bila kita gagal mendapatkan sesuatu yang kita mahu

sabit..separa..penuh. errr dah hampir sepurnama aku memegang status sebagai employee dush dush dush..heee..seronok juga makan gaji buta. nonton muvie di bayar, tidur di bayar, shopping di bayar, balik rumah awal di bayar. heaven derr...gadget pun tak bertuka tangan lagi bagaimana mahu mula memerah otak, bukan? jadi datang ofis, goyang kaki saja. hehe

agak tersentuh juga bila ada yang menegur..."kawan-kawan sambung master, kau tak sambung ke?".. impian bhaii! masih kukuh terpahat di hati..aku mahu sampai hujung. tapi rezeki kerja datang dulu. jadi aku postpon yang itu dulu. cari exp. itu yang bos besar mahu, bukan? exp...masih juga di awang-awangan. betulkah aku sudah bekerja? ya, sebelum sempat aku gengam scroll ijazah di tangan sambil di saksi ribuan mata-mata.. mimpi ngeri aku sebagai one of the pengutip at Grape Sdn Bhd sewaktu convocation day nanti boleh aku tiup jauh-jauh..fuhh..Alhamdulillah..

glup! hampir sepurnama juga kita warga bumi dah masuk tahun 2011. dan itu petanda aku dah hampir cecah 23. glup lagi!layakkah? kuikui..rasa nak ludah ke langit je. manusia keliling tempat aku bekerja sekarang semua dah berpasangan. err aku? pernah suatu ketika sewaktu melahu, teman menyuruh aku berbicara tentang pasangan ku. aku geleng lemah saje. "aku tiada". lepas dari tu selalu aku sabar kan hati "sabar sayang, ada punya untuk kau".