Personalie

Wednesday, December 8, 2010

aku tunggu

"meh cik timah nak story moly ngn hampa. si rizal anak pok yem dah seploh tahun kawin ngn si tina anak haji ali. tapi sampai laa ni tak ada anak. hadoii harap muka jelita kacak (ada kena mengena ke dengan kesuburan?)...tapi mandoii..."

orang selalu kutuk dan hina pasangan yang dah berkahwin bertahun sudah, tapi tak dapat baby lagi. macam ini.. mak bapak sibuk dah nak bagi nama cucu cicit dia. "bedah, siti, abu ahh hapekejadahnya..." angan-angan kena kasi lebih sikit..haaa kalau pasangan ni keluar rumah jalan-jalan cari gadoh, orang kampung pandang sipi je. kalau boleh anak mato jek bergerak. cover line cover line.. nak usha pun kena cover baii. dah habis pasangan ni buat catwalk meow meow, hah stat lah tu...dia dahh stat dahh. "manduii lah tu. kesiann kau nakk."

tapi

bagi aku biar lambat rezeki datang...jangan belum nikah, perot dah memboyot.