Personalie

Friday, November 19, 2010

thx ashanira

award ni buat kali kedua gua dapat. yang ni dari ashanira plak. thx beb. yang 1st gua tak ingat dari sape. malas nak cari balik because what past is past.

gua memang tak suka ikot law. gua tanak tulis pasal diri sendiri. gua nak tulis sikit pasal asha.

gua kenal dia since 1st year gua dekat utm. satu course dengan gua. dulu duduk sebelah bilik gua. sekarang duduk depan bilik gua. gua suka maki marah kutuk dia. gua pena sound dia. tapi tade lah tengking dia. nak setel masalah cara berhikmah sikit beb. pedehal nak tengking-tengking orang. ingat suara lu sedap? gua suka gak kacau dia. sebab dia suka gelak senyum sengih. sampaikan Pak selamat pun geram dengan dia. jangan memen, bapok-bapok pun jeles tengok senyuman dia. hairan saya.

oke tu jek chow..