Personalie

Saturday, November 27, 2010

suka hati aku

susah betul nak mensemak-samunkan otak gua. suka amik mudah suatu perkara. dah dua hari berturut-turut gua terima tempias dari sikap gua ni...

individu A: "hah awak, bila nak demo?" (sambil mencubit-cubit tubuh gua)
gua: "saya nak demo lah ni puan."
individu A: "ehh suka hati awak je bila nak demo, bila nak anta"..
gua: "hehe". sengih (gembira kena cubit)

individu B: "mana label yang saya suruh betulkan hari tu?"..
gua: ohh saya tengok macam dah kemas je. jadi saya tak buat..
individu B: "ehh suka hati awak je. itu format thesis la"
gua: "oyehh?...sengih..tak pe. nanti saya buat."
individu B: "saya sign tapi awak kena buat. saya bace thesis awak nanti, kalau takde label tu, saya reject"
gua: "baik puan. saya buat."(sengih tak habis-habis)..