Personalie

Thursday, October 21, 2010

gua tanak ni

macam mana ehh. hari tu gua dah niat, gua kuar jek dari ofis cina tu, gua dah tanak tengok muka tukang intebiu tu. tapi sekarang gua da sah sah diterime keje kat situ. aishhh doa gua untuk tak dapat keje kat situ tak dimakbulkan. gua tak marah tuhan. sebab tuhan nak bagi gua rezeki. gua terima. Alhamdulillah.. kiranya gua abes jek paper 30nov nanti, esok nye gua da stat keje..

gua bukan nya hebat. gua tak pena dapat dean list. ciom bau 4flat apatah lagi. memang harapan je la. gua tade lak dok goda apek tukang intebiu tu letak bontot atas meja. tarik kain nampak bulu nipis kat kaki. gua bukan macam tu. sekarang gua musykil, macam mana apek tukang intebiu tu boleh ada hati nak amek gua keje kat situ?

gua masih lagi dok pikir patot atau tidak gua reject offer tu. tolong bisik sikit kat gua bhaii..