Personalie

Friday, October 22, 2010

''Gojes wif Shawl Contest''

apa ni apa ni? huhu.. ni contest. ada member ajak juinn. ini dia. comey beb! lu buat gua malu derr. tapi belasah jek la.btw thx dear.

ni tuan yang buat contest ni. karate sini meh

lu rasa gua gojess? kalau rasa, sila kasi gua menang.

kata-kata bakal pemenang :
''saya nampak gojes pakai shawl ni sebab.......saya beli shawl ni dengan harga 10hinggit dekat jalan TAR. Tu pun pinjam duet adek..terima kasih dekat adek sebab dengan 10hinggit, saya nampak gojesssss gila!''
(kalau boleh, gua nak kasi lagi kata-kata menusuk jiwa, tapi cukup la. nanti KALAU bila gua menang dan diminta bagi ucapan, tade modal lak.tape gua simpan dalam dulu. Buat masa ni, gua tanak terlalu confiden. ehh mana pegi sifat humble gua? hahahaha)


gua suruh lu juinn contest ni. sila juin! kalau tak, gua lempang.
asha
zera
mia

oke. chaouuu